sobota, 3 sierpnia 2013

Ile waży jeden kolczyk?:)

Oto prawidłowa odpowiedź na pytanie konkursowe z poprzedniego posta:


Jeden kolczyk waży 7 gram!:) Serdeczne gratulacje dla Xymcia-dm! Ty to masz nosa!:) Proszę o przesłanie Twoich danych do korespondencji na maila: cyberjulka@wp.pl. W przyszłym tygodniu wyślę małą niespodziankę:) Bardzo Wam dziękuję za udział w zabawie i do następnej!:)

Chciałam serdecznie podziękować Joasi W za przyznanie wyróżnienia Liebster Blog Award!:)))) Bardzo, bardzo, bardzo, bardzo mi miło! Nagrodę przekazuję wszystkim Blogowiczkom, które tworzą i są z tego powodu szczęśliwe!

Cyber Dżu

7 komentarzy:

  1. Znalazłam oto taki filmik i instrukcją jak zrobić kołnierzyk http://www.youtube.com/watch?v=XiVXF5ZspIU

    Osobiście jednak zrobiłam bym kołnierzyk na podstawie tutortialu który posłużym mi do zrobienia moich naszyjników, jest u mnie na blogu po prawej stronie: naszyjnik z perełek-beading

    Zachęcam do spróbowanie i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaaaaa wygarałam ??? ... o mamusiu nie wierzę :D
    W sumie coś tam kalkulowałam hihihi ale nie sądziłam ,
    że utrafię .... nie naprawdę bardzo się cieszę bo prezent
    od Ciebie jaki by nie był pewnie mnie zachwyci !!! Zawsze
    po cichutku marzyłam mieć coś od Ciebie więc teraz będę
    tylko niecierpliwie czekać i wypatrywać listonosza :D
    Dzięki Cyber-Julko za zabawę była naprawdę fajowska !!!
    Ciepło pozDrawiaM oraz ślę uściski ;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. O, ominęła mnie fajna zabawa! Gratulacje dla Xymci!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Joasia W: bardzo Ci dziękuję za linka! Na pewno spróbuję:) Ślę pozdrowienia!

    Xymcia-dm: raz jeszcze gratuluję! Jak tylko zrobię zdjęcia - niespodzianka powędruje do Ciebie. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń