piątek, 5 kwietnia 2013

Drugi etap konkursu urodzinowego u Cyber Julki!

Serdecznie zapraszam do kolejnego etapu konkursu z okazji drugich urodzin bloga Cyber Julki! Zasady są następujące:
- w dalszej zabawie mogą wziąć udział osoby, które do godziny 21:00 dnia 05.04.2013 r. zapisały się pod postem konkursowym,
- na moim blogu w jednym z wcześniej opublikowanych postów umieściłam hasło konkursowe, które należy znaleźć, a następnie jak najszybciej wysłać na mojego maila: cyberjulka@wp.pl, hasło będzie poprzedzone stosownym wstępem i od razu powinnyście je zauważyć, niechaj efie oczy Was poprowadzą...:)
- wygra jedna osoba, której maila z prawidłowym hasłem otrzymam jako pierwszego,
- ogłoszenie Zwyciężczyni nastąpi najpóźniej kolejnego dnia po spełnieniu warunków zabawy przez jedną z Was.


 Powodzenia!

trzymająca kciuksy za każdą z Was - Cyber Julka:)

34 komentarze:

  1. niezła zagwozdka

    OdpowiedzUsuń
  2. ja cię piernik , ty też Julcia wymagasz :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Już teraz dziekuję Ci za tak niesamowity konkurs który zorganizowałaś dla nas:) A dziewczynom za super zabawę, teraz jest nas 26osób. Mam nadzieję że zdradzisz jeszcze dziś odpowiedz, bo mimo iż przeczytałam kilkakrotnie Twoje posty nic nie znalazłam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe, ciekawe;D
    Potrafisz nas zaskoczyć!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. to tak samo jak ja :)
    STRZELAŁAM - a nóż mi się uda ;)
    dzięki za zabawę
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydaje mi się jakby hasłem mogłoby być każde słowo

    OdpowiedzUsuń
  7. Przejrzałam całe dwa lata i daję spokój. Za to zakochałam się w Twoim blogu :) co za cuda tworzysz! na pewno będę tu często zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już strzeliłam, i nie wiem czy wytrzymam do jutra z wynikami :) Więc fajnie by było dzisiaj zobaczyć wyniki :)
    Pozdrawiam
    Gośka
    go_siek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też daleko dotarłam i zawsze wydawało mi się, że umiem czytać, a tu..hmmm..na razie wymiękam, ale z niecierpliwością czekam, żeby dowiedzieć się, gdzie było..

    OdpowiedzUsuń
  10. z przykrością poddaję się :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakby o ten post chodziło a nie wcześniejsze to pomyślałabym że chodzi o "jako pierwszego" ...a ja myślałam że umiem czytać między wierszami

    OdpowiedzUsuń
  12. Zagapiłam się najnormalniej w świecie i o konkursie sobie teraz przypomniałam - na pewno za późno na kolejny etap.
    Pozdrawiam cieplutko znad stosu faktur i życzę wiosennej pogody ducha.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysłałam odpowiedź, ale spóźnioną o przeszło godzinę.
      W dodatku nie wiadomo, czy trafiłam ....
      Wracam do pracy.
      Miłego wieczoru Wam życzę.

      Usuń
  13. Kurcze bardzo późno wrociłam do domu więc czytanie szlo expressowo ;-) co nie wróży nic dobrego ;-(

    OdpowiedzUsuń
  14. Albo wiem, albo nie ... pomarzyć dobra rzecz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba nie dam rady:) Juz oczoplasu dostaje:)

    OdpowiedzUsuń
  16. A mialo byc tak pieknie:)Szybki rzut oka i tadammm,fanfary oklaski i .....poki co Bog raczy wiedziec :droga dedukcji cosik tam wymyslilam a czy dobrze to sie Moje Panie okaze.Haslo haslem niby przegapic sie nie da tylko czemu 24 luda jakos nie moze go znalesc:)che?Przelecialam tak ze dwa razy caly blog i doszlam do wniosku ze tak jak wczesniej Julka musiala nam dac cos OCZYWISTEGOcos co w oczy rzuca sie a co mimo tego ukryte pozostaje,Oczywiste okaze sie dopiero po fakcie jak czuje i zadne tam elfie oczy nie pomoga .A z wynikami jak na szpilkach trzeba bedzie czekac tylko oby szybko byly bo ze spania nici!Julka nie raz i nie dwa powtarzam ze u Ciebie na blogu cuda sie dzieja i zawsze nas zaskakujesz za co niech Cie Bog blogoslawi bo nudy u Ciebie nie ma-oj nie ma. Buziolki i tak po cichu licze ze moze jednak?:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ustawiłam sobie nawet budzik żeby być na czas i co?? Dałam ciała, bo u mnie jest o godzinę do tyłu!!! Nawet nie pytaj jakie słownictwo poszło w ruch :) A hasła nie znalazłam :( i też mnie ciekawość ściska gdzieżeś je ukryła :) Gratuluje pomysłowości :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystko napisane czarno na białym a to co najbardziej oczywiste dla mnie że jest hasłem okazało się że niestety nie. Może następna próba się uda. U Ciebie nikt nie zazna nudy:) Jak nie nowości w dziedzinie haftu to zwariowane konkursy, których odpowiedz niby tak oczywista a nikt jej nie może znaleźć. Może za bardzo się staramy. Gratuluję pomysłowości :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cyberkombinatorko!!! Trafił ktoś???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpisuję się pod pytaniem! Zeżre mnie ciekawość :)

      Usuń
  20. A Julka siedzi w ukryciu i nas podczytuje , a smieje się , ze Ją tutaj słyszę !

    OdpowiedzUsuń
  21. No wlasnie wszyscy siedza jak na szpilkach

    OdpowiedzUsuń
  22. Jest weekend! Dajcie się Kobiecie wyspać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Julka śpi a my z nerwów paznokcie obgryzamy :P


      hihihi^^

      Usuń
    2. Asiulla , akurat Julka śpi ! dziubie kolejne cudo byśmy to my po nocy spać nie mogły !

      Usuń
  23. Ja ja zasypalam meilami wy tez po kilka wysylacie czy trzeba tylko jeden?

    OdpowiedzUsuń
  24. Lada moment spodziewajcie się posta z wynikami:) Muszę go tylko przygotować:) Mamy Zwyciężczynię! Bardzo Wam dziękuję za udział w zabawie! Muszę je częściej organizować:)

    OdpowiedzUsuń
  25. A ja sie nabawie przy nich jakas tikow nerwowych ;) ciekawe, ktore z NAS trafila

    OdpowiedzUsuń
  26. fantastyczny pomysł na konkurs. a ja bardzo żałuję że nie udało mi się z Wami pobawić.
    gratuluje zwyciężczyni.

    OdpowiedzUsuń