wtorek, 12 marca 2013

Flowers of Italy w pełnym rozkwicie:)

Dwa i pół tygodnia pracy (wieczory/noce) i moje włoskie kwiatki zakwitły:) Nie przypuszczałam, że urosną w tak szybkim tempie. To była niteczkowa ekwilibrystyka:) Niektóre ściegi dały mi nieźle popalić. Flowers of Italy to chyba mój najpiękniejszy needlepoint (a sądziłam, że nic nie jest wstanie prześcignąć A Promise of Mistery). Haft oprawiłam w drewnianą ramkę i z lubością na niego spoglądam:) A teraz uroczysta prezentacja:

Flowers of Italy
Tkanina Wichelt Congress Cloth 24 ct kolor Soft Mocha
Jedwabne muliny - Gloriana: Old Gold, Cocolat, Rosewood, Waterlilies 137 Copper, Atalie Beaune, Kreinik #4 221, Threadworx 10372
Elementy do tworzenia biżuterii 
Kryształy Swarovskiego Round 6mm Siam


Ścieg lipcowy - Sprats Head - bardzo przyjemnie mi się go haftowało (na zdjęciu widać już przyszyty kryształ Swarovskiego przytrzymujący okrągły element do tworzenia biżuterii, a także płatki śniegu, który obficie sypał podczas tarasowej sesji zdjęciowej:)


Ścieg sierpniowy - Eight Point Star (ozdobiony w środku małą Diamond Jessicą) - najprostszy w całym projekcie i najmniej okazały:


Ścieg wrześniowy - Double Fan Doubled (DFD) - to zdecydowanie najtrudniejszy ścieg w całym FOI. Gdyby nie ten filmik, nie dałabym rady go wyhaftować. Na jego wykonanie poświęciłam sporo czasu i energii...:) Wstyd się przyznać, ale bez niecenzuralnych słów się nie obyło;)


Ścieg październikowy - Walnetto - z jego wykonaniem również miałam problem. Pierwsza gwiazdka będąca bazą (ta bordowa) poszła gładko, ale nie wiedziałam jak zrobić tą drugą (w jaki sposób należy przeplatać nić). Sprawdziła się metod prób i błędów wespół z oglądaniem gwiazdek Koleżanek z Polskiego Needlepointa:) Na tym kwiatku usiadła piękna ważka. Mam nadzieję, że zagości tu na dłużej:) Czyżby zwiastowała wiosnę?:)


Ścieg listopadowy - Reverse Sprats Head - dla odmiany - jego haftowanie było czystą przyjemnością:)


W grudniu należało wykonać siatkę wokół haftu (użyłam Kreinika #4 221), a następnie obramowanie - Angel Wings. Ja w pierwszej kolejności wyhaftowałam siatkę, dzięki czemu łatwiej było mi ustalić miejsca, w których powinny się znaleźć anielskie skrzydła.

Jeszcze kilka ujęć:

 

Zastękniłam za krzyżykami...:)

Przesyłam Wam przyjacielskie uściski!

Wasza Cyber Julka

25 komentarzy:

  1. piękne!
    chyba bym sobie nie poradziła :(
    niesamowite, co można zrobić przy pomocy igły z nitką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Julka.... LITOŚCI!!!!
    Zazdrość mnie zżera. Śliczności!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie nie nie i jeszcze raz nie, nie zgadzam się na takie tortury!!!
    Haft jest piękny!!! Nie można oderwać od niego wzroku!!! A kolory bombowe, chyba będę musiała się uśmiechnąć o listę kolorków przez Ciebie Julko wykorzystanych i... nie będę spała aż nie uda mi się wyhaftować takie cudo, a niestety to może potrwać bo nie mam zielonego pojęcia o needlepointcie.
    Przy Twoich pracach moje to nic. A chciałam się pochwalić moim pierwszym haftowanym kompletem biżuterii:
    https://picasaweb.google.com/106543874473234916610/PierwszyKompletBizuterii
    Pozdrawiam serdecznie
    Gośka
    go_siek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny!!! i te kolory!!!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudowna praca!!! Mistrzostwo świata!

    OdpowiedzUsuń
  6. osz kurczę - ale robota. Cudownie - w sumie brak słów :D

    OdpowiedzUsuń
  7. sorki za mój kompletnie pozbawiony sensu komentarz - ale naprawdę nie wiedziałam, co napisać. Tak mnie zatkało :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze, że mnie nie widzisz jak przyglądam się z rozdziawioną buzią. Mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zbieram szczękę z podłogi. Trochę to potrwa....;)

    OdpowiedzUsuń
  10. CUDO!!!!
    Mistrzowskie wykonanie. Fantastycznie dobrane kolory.Oprawa. I jeszcze ta ważka... Całość przepiękna. Wprost zapiera dech. Nie mogę oderwać się od ekranu:))
    Ivaszka

    OdpowiedzUsuń
  11. Maravilhoso esse trabalho, perfeito !!! Parabéns !
    Abraços jane

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowicie piękna praca !Wykonałaś go perfekcyjnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Juleczko .....talent dostaje sie od Boga ale pracowitosc to juz sprawa indywidualna kazdego czlowieka.Ty masz i to i to,zarowno talent jak i pracowitosc,bo wykonac taki haft to trzeba miec nie lada cierpliwosc i zaparcie.Podziwiam niezmiennie i juz nawet nie umiem opisac co czulam ogladajac to piekne arcydzielo ktore stworzylas.Zamarlam nad tym pieknem i juz.Kolory,sam haft- boskie, a do tego to perfekcyjne wykonanie.Chyle czola.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolorystyczna rewelacja!!!!!!
    Jak zwykle perfekcyjne wykonanie, rama ....cudo!!! Powaliłaś mnie!!!Julko zachwyt, zachwyt, zachwyt ;-) Chylę czoła!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudo!!!! Normalnie słów brak na wyrażenie zachwytu!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne jak zwykle...i te kolory :-) musze sie tego naumiec :-) pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  17. I jak tu się zdecydować na któryś z obrazków, skoro każdy następny, który pokazujesz prezentuje się tak wspaniale? Nie mam szans ;) Nie wiem czy dobrze się wyrażę, ale ten obrazek jest taki... pełny,niczego mu już nie brakuje, dodatków jest tak akurat. Podziwiam i serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. super wyszło:) i strasznie podoba mi się ta rama... ciekawe czy gdzieś u mie można taką skombinować bo by mi do salonu pasowała...

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję, dziękuję, dziękuję!:)))) To niesamowicie miłe, że FOI w moim wykonaniu Wam się podoba! Buziak dla każdej z Was!:*

    Dovilė, Jane Sorgetz: thank you my dear! Hugs form Poland!:)

    go_siek: zawsze możesz liczyć na moją pomoc!:) Wszystkie wykorzystane nici i materiały opisałam pod pierwszym zdjęciem. Twoja biżuteria jest perfekcyjnie wykonana, a motylek to uroczy motyw. Na pewno każdy kto Cię w niej zobaczy zwróci na nią uwagę, bo jest cudna!

    ania.n: ojjj, tak. Ten projekt wymagał nie lada cierpliwości..., a zwłaszcza ścieg DFD. Wprost upiorny;)

    kurolka: wpadnij do Leroy Merlin:) Ramki są dostępne w różnych rozmiarach i zapierają dech w piersiach (przynajmniej moich;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję ukończenia i jednocześnie zazdroszczę - bo ja nawet w połowie nie jestem:)) Te dodatki były świetnym pomysłem! Haft wyszedł perfekcyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Coś pięknego, dla mnie każdy z tych ściegów jest wspaniały i niezwykły, chciałabym kiedyś spróbować tej sztuki.

    OdpowiedzUsuń