sobota, 18 sierpnia 2012

TUSAL, kartonażowe książki i podusia

Po pierwsze: słoiczek ma cudnie kolorową zawartość:)


Po drugie: na Waszą prośbę zrobiłam zdjęcia zawartości książek, które ostatnio kupiłam, prezentowane przez wydawców na okładkach (aby powiększyć, kliknijcie na zdjęcia):

"Brode&Cartonne" Bernadette Chiffoleau, Isabelle Haccourt-Vautier, Nathalie Trois:


"L'atelier de la brodeuse : Broderie et cartonnage" Sophie Delaborde et Sylvie Castellano:

 

 

Który z tych kartonażowych projektów najbardziej się Wam podoba?

I po trzecie: patchorkowa poszewka na poduszeczkę już jest na swoim miejscu utulona do snu przez Alanka (zdjęcie zrobiłam w ciągu dnia):


W kolejnym poście pokażę Wam coś nowego...:)

wdzięczna za każdy pozostawiony przez Was komentarz - Cyber Julka:)

9 komentarzy:

  1. Słoiczek naprawdę bardzo kolorowy, Alankowi będą się śniły statki na morzu ,misiu pięknie sie komponuje z całością. A książek to znowu zazdroszczę. Bardzo podobaja mi się projekty Isabelle Haccourt-Vautier . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie mi się podobają, trudno się zdecydować,a mały to widać żeglarz

    OdpowiedzUsuń
  3. Książki zazdroszczę ciężko zdecydować się projekty które najbardziej się podobają ale myślę że projekty Sylvie Castellano

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej z tego wszystkiego podoba mi się patchorkowa podusia.Jest bardzo ładna i ktoś będzie miał spokojne sny :) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Książki z pewnością sa bardzo inspirujące trochę zazdroszczę:):):)
    Pozdrawiam ciepło,
    Kasia:):)

    OdpowiedzUsuń
  6. jeżeli chodzi o kartonażowe projekty to wszystkie mi się podobają :-))))
    czekam z niecierpliwością na to "coś" nowego :)
    miłej niedzielki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kompletnie nie wiem o co chodzi w tym kartonażu - pierwszy raz o czymś takim słyszę - już się nie mogę doczekać więc Twoich prac w tym temacie.

    OdpowiedzUsuń
  8. też myslałam,czy by się zabrać za kartonażowanie! podobaja mi się te cudeńka jak ch.......a;)
    a teraz u ciebie wyczailam coś,co dech zapiera. i prośbę ślę. czy w książce są podane wzory do haftu? bo to cudo z wieżą Eiffla podbiło moje serducho

    OdpowiedzUsuń
  9. Lidzia: tak, w książce są nie tylko kartonażowe projekty, ale i wzory haftów.

    OdpowiedzUsuń