czwartek, 9 sierpnia 2012

Jarmark Dominikański - rękodzieło

Chciałam Wam pokazać jaką cudną, zjawiskową i jedyną w swoim rodzaju biżuterię będącą rękodziełem upolowałam na Jarmarku Dominikańskim:)

Najpierw komplet składający się z pierścienia (jest ogromny, czyli taki, jak lubię:), wisiorka i kolczyków przedstawiający dziewczynkę w wannie - rysunek autorski artystki. To biżuteria wytapiana ręcznie ze szkła. Jestem nią zachwycona!


Nie mogłam się oprzeć i kupiłam jeszcze od tej samej artystki dużą broszkę przedstawiającą Czerwonego Kapturka i malutkiego wilka. Bardzo lubię takie posępne klimaty:)


Teraz krucza biżuteria, również mroczna:) Najpierw kupiłam zdekupażowaną na drewnie broszkę, a następnie na innym straganie znalazłam pasujące drewniane kolczyki pomalowane na czarno:) Po prostu bomba!:)


Biżuteria pozuje na ozdobionej techniką dekupażu szkatule w róże, którą z kolei wypatrzyłam w Sopocie:


Obiecuję, że kolejny wpis będzie już typowo hafciarski:)

Cyber Julka - zakupoholiczka:)

20 komentarzy:

  1. Pierwszy zestaw jest cudowny !! Zazdroszczę !! Sama chciałabym taki posiadać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie zestawy cudne :-) A pudełko bombowe :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam ,a mnie najbardziej podoba sie szkatulka.Bizuteria niestety nie w moim typie.Kazdy lubi co innego i tak powinno byc.Zakupocholiczka....jak ja to doskonale rozumiem,sama bym wydala ostatni grosz na przydasie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zakupy :) A w szkatułce wszystko się zmieści. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniałe zakupy! Najbardziej podoba mi się ten pierwszy komplet z dziewczynką.... jest taki niesamowicie piękny i ma coś w sobie, co nie pozwala oderwać wzroku...
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powalające zdobycze, wszystko śliczne razem i każda rzecz osobno :).
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne rękodzieła, czerwony kapturek ma troszkę straszne oczka ale też bym go pewnie kupiła ;D Pozdraiwam

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj ! Cudne rzeczy u Ciebie ! Obejrzałam kawałek Twojego bloga i zamierzam Tu wracać. Podoba mi się haft wstążeczkowy i haft taki inny też ( nie znam fachowych nazw ) . Podziwiam misterne prace. Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Kruki mnie oczarowały! :) Pierwszy komplet też, ale kruki są niesamowite
    Ps. Jak planowałam, zaczęłam swoją przygodę z krzyżykami, inspirujesz mnie:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zakupy - najbardziej podoba mi się broszka z krukiem!

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj też bym się wybrała na jarmark po takie cudeńka :) Szkoda że nie mieszkam bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ula: dziękuję!:) Serdecznie zapraszam do mojej Pracowni i ślę pozdrowienia!

    kajkosz: po prostu rewelacja!:) Bardzo się cieszę, że Cię zainspirowałam do haftowania! A co haftujesz?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie jakieś proste wzorki w ramach nauki. Jedyne skończone "dzieło" to flaga Finlandii wielkości pudełka zapałek ;) Niedługo skończę coś nieco większego i pokażę na blogu:)

      Usuń
    2. Super, super i jeszcze raz super!:) Tak trzymaj!:)

      Usuń
  13. Łaaa, straszliwy ten Kapturek. Brrr. Ale pomysł na biżu ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurcze znowu Ci zazdroszczę , do tego masz niesamowitą zdolnośc dostrzegania takich drobiazgów , a ja tez lubie mroczne klimaty,piękna biżuteria.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wczoraj byłam i widziałam te stoiska. Naprawdę przepiękne! Widać też trochę, że Jarmark przestawił się bardziej na rękodzieło co mnie niezmiernie cieszy! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rzeczywiście mrocznie :) Na pewno podobała Ci się Bajka Neila Gaihmana - Koralina - jak nie oglądałaś lub nie czytałaś polecam - choć kocham jego twórczość - muszę napisać że w przypadku tej historii wyjątkowo bardziej podobała mi się ekranizacja.

    OdpowiedzUsuń
  17. MADLINE: muszę koniecznie zobaczyć/przeczytać! Dzięki za namiary!:)

    OdpowiedzUsuń