środa, 14 marca 2012

A Promise Of Mistery - styczeń/luty

Rozpoczęłam kolejny darmowy needlepointowy projekt z serii Stitch of the Month - A Promise Of Mistery, który był publikowany na stronie American Needlepoint Guild Inc. w roku 2010 (co miesiąc kolejny fragment wzoru). Jak tylko zobaczyłam ten cudny needlepoint, wiedziałam, że muszę go mieć:) Na razie wyhaftowałam część ze stycznia i lutego 2010, tj. ściegi: Gobelin Stitch, Scotch i Eyelets. Piękne i bardzo różnorodne interpretacje tego wzoru możecie zobaczyć na stronach Polskiego Needlepointa. Też macie chrapkę na ten hafcik?:)

A Promise Of Mistery Sue Reed
 Tkanina Wichelt Congress Cloth 24 ct kolor Soft Mocha
Ręcznie farbowana, jedwabna mulina Atalie kolor Beaune, Gloriana Cafe Au Lait, Coton Perle DMC 8 Ecru, Kreinik Metallics 4 nr 003 i 022



Przesyłam Wam xxx pozdrowienia i obiecuję, że niebawem pojawią się krzyżyki!;)

zapracowana Cyber Julka

19 komentarzy:

  1. No, no... prezentuje się to tak dostojnie, pięknie bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wygląda ten hafcik:) ale na te serduszko przy nożyczkach to ja napatrzeć się nie mogę - cudne maleństwo:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super hafcik, mi też się podoba ten needlepoincik. A ja wciąż czekam na niteczki z 123, już prawie dwa tygodnie od informacji, ze paczka wysłana. Martwię się, czy gdzieś jej nie wetnie. Ale wciąż się łudzę, ze jednak dotrze. Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana Cyber Julko!
    Widzę, że wsiąkłaś na dobre. I fantastycznie, bo spod Twoich rąk wychodzą cuda. Rok 2010 sobie odpuściłam w Polskim Needlepointsie, podobnie jak i ten. Może w przyszłym roku na tyle spodoba mi się projekt,że ponownie dołączę. Tobie wychodzi świetnie.
    Pozdrawiam cieplutko:-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczny hafcik:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, ale śliczności :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie to wygląda.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Znowu cudna wspaniałość:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczny ;o) Mi się strasznie podoba tkaninka, czy to specjalna do tego rodzaju haftu? Gdzie można taką dostać?

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie ważne co zrobisz zawsze jest cudnie. Jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich prac!

    OdpowiedzUsuń
  11. jak zwykle super ;) chyba nigdy nie przestaniesz mnie zaskakiwać ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Alez to jest piekne!, misterna praca i do tego bardzo eleganckie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi bardzo się podoba ale jakoś sama nie mogę się zebrać żeby zacząć :) A tobie wychodzi pięknie :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moje Kochane Komentatorki!:)))) Dziękuję Wam bardzo, bardzo za tyle pięknych opinii! Już się nie mogę doczekać kiedy zacznę haftować marcowe ściegi!:) Wielki buziak!

    lejdi.ana: niewątpliwie mam słabość do małych form:)

    zalesinka: niteczki już do Ciebie dotarły? Jaką opcję dostawy wybrałaś?

    Jola: ojjjj, tak:) Nie sądziłam, że jakaś technika poza krzyżykami może mną tak zawładnąć!:) Mam nadzieję, że kolejny projekt będziemy haftować wspólnie! Buziak!

    Mysia: to tkanina congress cloth do needlepointa, którą kupiłam tutaj: http://www.123stitch.com/cgi-perl/fabric/congress_cloth_fabric.pl.

    Iwona: Dziękuję!:))))

    rrrrobaczek: hehehe:) Będę kombinować;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Juleczko Twoje prace są powalająco piękne :) pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest piękny, szczególnie podoba mi się ta rama w kształcie krzyża.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jadzia, MADLINE: dziękuję!:)))) Zakochałam się w tym wzorze od pierwszego wejrzenia i moja miłość z każdym nowym ściegiem jest coraz silniejsza:)

    OdpowiedzUsuń