czwartek, 6 października 2011

Synkowa wymianka:)

Sabik z "Malachitowej łąki" poprosiła mnie, abym zrobiła metryczkę dla jej synka Sebastiana w zamian za "szyciową" niespodziankę dla Alanka. Nie mogłam się nie zgodzić po obejrzeniu jakie cuda wychodzą spod sabikowej maszyny:) Oprócz rzeczonej pinkeepowej metryczki z przesłodkim miśkiem trzymającym misia-dzidzię:) i haftowanej karteczki, do małego Sebastiana powędrował "Pan Pierdziawka":)))) (skąd to imię? wydaje dźwięk: "pyy, pyy" po zduszeniu brzuszka:) Alanek bardzo go lubi i mam nadzieję, że spodoba się i Sebastianowi:) A oto moje wymiankowe niespodzianki:

Lickle Ted
Aida Zweigart 16 ct kolor nr 550 jasny błękit
Muliny DMC

Sabik obsypała nas samymi perełkami! Alanek dostał najpiękniejszą i najsłodszą poduszeczko-maskotkę na całym świecie! Jesteśmy zachwyceni sówką! I to nie wszystko! Sabik zrobiła śliczną zawieszkę, którą przymocowałam już do jednych z moich nożyczek:) oraz pachnący różami woreczek - i do tego zupełnie w moim stylu!:) I żeby mama miała siły na nocne haftowanie - sabikowa kawka do zmielenia!:) Mój kochany Sabiku! Bardzo Ci dziękujemy za wszystko co dla nas przygotowałaś! Sprawiłaś nam mnóstwo radości! Zobaczcie same:


I - żebym nie była gołosłowna - musiałam uwiecznić uśmiech Alanka podczas szarpania sowy:))))


Moje drogie podglądaczki i komentatorki!;) Bardzo Wam dziękuję za wszystkie pozostawione opinie! Każda ma dla mnie ogromne znaczenie i sprawia wiele radości! Proszę o jeszcze!;))))  

Przesyłam Wam hafciarskie buziaki!

Cyber Julka

22 komentarze:

  1. Słodkie cudeńka:) Piękne...Nic dodać nic ująć:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładniutka metryczka :) normalnie oglądam i podglądam Twojego bloga i stwierdzam, że jesteś moją idolką :) wszystko piękne i pięknie i idealnie wykończone

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna wymianka, miałyście rewelacyjny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogromnie mi miło, a uśmiech Alanka jest bezcenny-sówka pewnie zachwycona...;-)Pozdrawiam Was!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Same cudeńka i wykonałaś i dostałaś. Tylko pozazdrościć:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Teraz szarpie sowy, a w przyszłości pewnie foczki będą się za tym Przystojniakiem oglądały :-) Uważaj :-))) Piekne rzeczy przygotowałaś na wymianke i piekne otrzymałas - gratuluję i podziwiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sowa jest rewelacyjna!!!!
    A jak ladnie jesiennie sie u Ciebie zrobilo :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka swietna wymianka! Cudne prezenty dla siebie przygotowalyscie:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  9. Alanek, widzę rośnie jak na drożdżach,jego uśmiech jest rozbrajający.
    wymianka bardzo fajna

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne prezenty, sówka rewelacja !

    OdpowiedzUsuń
  11. Super sowa.Wymianka udana!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wymieniłyście się pięknymi prezentami. Metryczka śliczna, a sówka cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Alanek jest najpiękniejszy :):* wszystko jest cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. och szalone kobietki, wspaniała wymianka:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo cudowna wymianka!!!! Sowa jest prześliczna a Twoje podarunki też są bardzo ładne!

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne hafciki. (;
    A sówka zdobyła i moje serducho... ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Twoje wszystkie cudeńka wymagają komentarzy:) Wspaniałą pinkeep'ową metryczkę przygotowałaś i tyłeczek z miśkiem jest super! Alanek mały czaruś;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne rzeczy zrobiłaś dla Sebastianka :) A Alankowi tej sówki też można pozazdrościć :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastyczna wymianka, Alanek słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kapitalna wymianka, dopiero na Alanku zobaczyłam że ta sowa to wielkie ptaszysko :) Dzieci uwielbiają tego typu przytulanki :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  21. Karolina: :))))))))) Właśnie urosły mi skrzydełka i fruuuuuuwam, i fruuuuuwam, i przestać nie mogę;) To dla mnie wielka radość, że doczekałam się takich słów:) Dziękuję!

    Bardzo Wam dziękuję za wszystkie komentarze, a zwłaszcza komplementy dla Alanka!:)))) Serdecznie Was pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń