piątek, 23 września 2011

Ochhhh, achhhhh, echhhhh:))))

Udało mi się złapać cztery siódemeczki na liczniku w Dasiolandii!:)))) Droga Dasieńka obsypała mnie prezentami:) I tak - po otwarciu koperty mym oczom ukazało się 9 misternie zapakowanych niespodzianek:


i biedroneczka na szczęście:) Już samo ich rozpakowywanie oraz towarzyszące temu emocje sprawiły mi ogromną frajdę:) Najpierw wytypowałam zawiniątko, w którym mógł się znajdować naparstek:) I trafiłam:) To mój pierwszy naparstek i to prosto z Medziugorie (Bośnia i Hercegowina):


Następnie w amoku rozszarpywałam kolejne pakunki (całe szczęście niczego nie uszkodziłam:). Dasia przygotowała dla mnie dyplom (świetny pomysł:) oraz podzieliła się najsmaczniejszą przyprawą na świecie własnej produkcji ("Vegeta Ciotki Dasi" zawiera przede wszystkim pochodzące z daśkowej uprawy warzywa suszone na słońcu!) - pycha! Już mi się łezka w oku kręci, ponieważ prędzej czy później (ojjj prędzej;) ta przyprawa się skończy i już żadna inna smakować mi nie będzie:( Kontynuując, nadto dostałam przecudne koronki i wstążeczki (uwielbiam je!:), koraliki, muszelki zbierane urlopującymi się dasiowymi paluszkami, kawkę i herbatki:


Kochana Dasieńko! Bardzo, bardzo, bardzo, bardzo Ci dziękuję za tak wspaniałe niespodzianki! Już sama myśl o nich wywołuje uśmiech na mojej twarzy:) Wszystko jest piękne, a to, co jadalne - pyszne:) Możecie mi zazdrościć;) No to pora na kanapeczkę z dasieńkową przyprawą (mniam, mniam:)))) 

Natomiast do Paulinki, która złapała na moim liczniku 44.444, trafił zrobiony przeze mnie kawowy pinkeep wraz ze sztalugą oraz farbowana przeze mnie mulinka o nazwie Dragon.

Dziękuję Wam za tak liczne odwiedziny na moim blogu i przecudne komentarze! Jak ja je lubię czytać (i to po kilka razy:) Przesyłam Wam hafciarskie pozdrowienia!

Cyber Julka

12 komentarzy:

  1. Gratuluję Ci tych wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A JAKIE TASIEMECZKI...WŁASNA PRZYPRAWA....SLINA MI POCIEKŁA....

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo jakie piękności dostałas!! Gratuluje!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetny pomysł by w jednej paczuszce zmiescić dziewięć niespodzianek i to jakich, a jaka szczęściara z Ciebie że mogłaś się do nich dobrać.
    A Twój pinkeepa z kawowym wzorkiem bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. ochhh, ehhhh jakie wspaniałości, cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie cudenka dostalas:) Gratulacje:))Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  7. WoW super prezenty :) Gratuluje wygranej :)
    Pozdrawiam Edi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja oczywiście jeszcze raz dziękuję za prezent dla mnie piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. no i gratuluję pięnych prezentów od Dasi :) ja tez cudownosci same dostałam :)

    OdpowiedzUsuń