poniedziałek, 21 lutego 2011

Pierwszy miesiąc blogowania:)

Dzisiaj mija miesiąc od dnia założenia bloga. Nie przypuszczałam, że spotka się on z tak dużym zainteresowaniem (ponad 2100 odwiedzin!), a moje prace zostaną przez Was docenione! Bardzo Wam dziękuję za to, że zaglądacie do mojej Pracowni i zostawiacie cenne komentarze! To motywuje mnie do rozpoczynania kolejnych projektów i dodaje skrzydeł!

2000 wejść na bloga do dnia 20.02.2011 r.!:) Udało mi się uwiecznić tą chwilę;)


W związku z tym, że w dniu wczorajszym Daniela dodała setny komentarz na moim blogu przygotuję dla niej małą niespodziankę, w której z pewnością znajdzie się coś zrobionego przeze mnie i jakieś przydasie:)


Parę dni temu to ja pozostawiłam setny komentarz na blogu Martyny, która szykuje dla mnie upominek i postanowiłam tę ideę nieść w świat dalej:) Serdecznie Was pozdrawiam!

8 komentarzy:

  1. Aż nie mogę uwierzyć! -do takich rzeczy to ja nigdy szczęścia nie miałam!Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję serdecznie za zapisanie się na moje pierwsze candy... pozdrawiam serdecznie.papa

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje moja droga:) a ile postów już napisałaś przez miesiąc - to rekord!:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. brawo! radości z dalszego blogowania!
    pozdrawiam :))))))

    OdpowiedzUsuń
  5. no nie możliwe że tak krótko w sieci jesteś! a mam wrażenie jakbym od wieków czytała tego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  6. 100 lat i niech twój wirtualny domek kwitnie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też mam wrażenie, podobnie jak fajferek, że znamy się już dużo, dużo dłużej.Pozostaje mi tylko pogratulować i życzyć jak najwięcej blogowych przyjaciół, miłych komentarzy i wiecznej weny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję Wam bardzo i ślę gorące pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń